آیلینآیلین، تا این لحظه: 19 سال و 6 روز سن داره

آیلین هستی مامان و بابا

گپ خودمونی

1393/4/7 0:29
نویسنده : مامان و آیلین
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم حالتون چطوره امیدوارم که روزهای گرم تابستان را با خوشی و سلامتی پشت سر بگذارید . من که با رفتن کلاس زبان و ژیمناستیک وقت خودم را می گذرونم روزهای دوشنبه و چهارشنبه صبح ساعت 10 کلاس ژیمناستیک دارم که همراه مادر بزرگ می رم آخه من صبحها که مامان سر کاره می رم خونه مادر بزرگم و روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه بعدازظهر هم ساعت 7:20 دقیقه بعدازظهر کلاس زبان دارم که زحمت رفت و آمدم را باباجون می کشن  .خلاصه روزهای را هم که کلاس ندارم مشغول تمرین زبان و بازی های کامپیوتری و نگاه کردن تلویزیون هستم .

امروز خونه مامان بزرگ بودم که دختر عموی کوچولوم شاینا هم اونجا بود خیلی دوستش دارم شاینا الان درست سه ماه و 4 روز سن داره .

این هم چند تا از عکسهای من و شاینا

راستی من دیروز فهمیدم مهزیار (یعنی پسر دایی جونم ) هم داره صاحب یه خواهر یا یه برادر کوچول می شه 

من که خیلی خوشحال شدم من هم دوست دارم صاحب یه برادر کوچولو بشم .

من به دایی و زن دایی و مهزیار عزیز تبریک می گم انشااله نی نی شون به سلامتی به دنیا بیاد .

امیدواریم با قدم‌های فرشته ی کوچولو تازه به زمین آمده، زندگی‌تان سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد.

راستی چند روز پیش هم رفته بودم تولد برادر کوچولوی دوستم که خیلی خوش گذشت ( جای شما خالی )

آیلین همراه عسل 

دوستان خوبم تا یه پست دیگه خدانگه دار

 

پسندها (7)

نظرات (5)

نوشین
7 تیر 93 18:52
ممنونم خانومی چشم حتما سر می زنم ممنون که شما هم سر زدی
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم
نوشین
8 تیر 93 8:08
باشه عزیزم منم شما رو لینک می کنم با افتخار
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی مامانی مهربون
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 تیر 93 9:42
عزیز دلم چه نی نی نازی ماشالاه فدای دختر ناز و مهربونم که اینقد مهربون نی نی خوشگل و بغل کرده
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی خاله جون
مامی مرصاد
8 تیر 93 10:42
وبت خیلی خوشگله خاله جون ماشالله به شاینا جون خیلی بانمکه ایشالله قدم همه نی نیا پرخیروبرکت باشه عزیزم من لینکتون کردم
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم من شما را با افتخار جزو دوستان خوبمون لینک می کنم
مامان
11 تیر 93 13:13
چه عکسهای قشنگی.چه دخترعموی نازی هم داری و چه اسم قشنگی هم داره...شاینا خانوم
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی خاله جون