آیلینآیلین، تا این لحظه: 19 سال و 6 روز سن داره

آیلین هستی مامان و بابا

همکلاسی های زبان - تیرماه 93

1393/4/12 16:30
نویسنده : مامان و آیلین
476 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به دوستان خوب و مهربانم

امیدوارم که حالتون خوب باشه امروز پنج شنبه است یکی از روزهای گرم تابستان توی شهر ما که هوا خیلی گرمه شما چطور شهر شما هم گرمه روزهای تابستان دارن خیلی زود سپری می شن چشم به هم بزنی دوباره پاییز شده و فصل مدرسه پس دوستان خوبم از روزهای تابستان و تعطیلات خوب آن به خوبی استفاده کنید من و مامان امروز خونه بودیم مامان که مشغول کارهای آخر هفته منم مشغول حل کردن تکالیف زبان و تلویزیون نگاه کردن دیروز که کلاس زبان داشتم چند تا عکس یادگاری با دوستانم گرفتم البته به اصرار مامان .(به قول مامان عکس را می تونم برای یادگاری نگه دارم که وقتی بزرگ شدم آنها را نگاه کنم و یاد ایام کودکی برام زنده بشه ) 

آیلین جون همراه خانم مرادی (معلم زبان ) زبانکده آتی 

آیلین همراه خانم مرادی ( و تعدادی از همکلاسی های زبان آیدا - محمدرضا - هشام و حسام )

آیلین همراه خانم ناصری مسئول زبانکده آتی 

کلاس زبان ترم تابستان ( تیرماه 93)

اینم آیلین و شاینا دختر عموی کوچولو

دوستان خوبم تا پست بعدی خدانگه دار 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان پرنیا
12 تیر 93 17:02
موفق باشی خانم کوچولو خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم به وب پرنیای منم سر بزنید
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم من شما را با افتخار جز دوستان خوبمان لینک می کنم چشم حتماً سر می زنم
ابجی سجا
12 تیر 93 17:07
مــــی گـــویــــند بــا چشــــمانِ بســـته نمــــی شـــود دیـــد ......آری مــــی شــــود ، .....مــــن هــــر شــــب بــه امـــید دیـــدنِ تـــو چشـــمانــــم را میبــــندم.....
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم من شما رو با افتخار جز دوستان خوبم لینک می کنم
ابجی سجا
13 تیر 93 14:34
سلام خاله جون آیلین جووون هم با افتخار لينك شدن مـــــــرسي
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم
ابجی سجا
13 تیر 93 14:36
امشب بهت اس دادم كه بگم زندگيم تاريكه مثل شب تنهام مثل ماه كوچيكم مثل ستاره اما دوستت دارم اندازه آسموني كه اندازه نداره
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی آبجی جون مهربون
مامان
19 تیر 93 14:08
به به چه دختر ناز و خانومی ......موفق باشی دختر ناز و مهربون
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی خاله جون
ابجی سجا
22 تیر 93 22:13
قاب عكستو زدم جاي ساعت ديواري از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام . . . مرسی عزیزم مثل همیشه زیبا بود