آیلینآیلین، تا این لحظه: 19 سال و 5 روز سن داره

آیلین هستی مامان و بابا

جشن تکلیف

1393/3/25 1:21
نویسنده : مامان و آیلین
909 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت شما دوستان گرامی امیدوارم که حالتون خوب باشه و از روزهای خوب البته گرم تابستان را به خوبی و سلامتی پشت سر بگذارید و از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنید .

دوستان خوبم می خوام چند از عکسهای جشن تکلیفم رو بهتوان نشون بدم . که توسط مدرسه هیات امنایی شکوفه و مدیر خوب خانم تقی زاده و معلم دلسوز و مهربان کلاس سوم خانم آقا میری که خیلی دلم برای بچه ها و مدرسه و خانم معلم تنگ شده .

آیلین عزیز مامان و بابا 

آیلین همراه معلم دلسوز و مهربان سرکار خانم آقامیری 

آیلین همراه دوستان و معلم کلاس سوم 

بسم الله الرحمن الرحیم


ای خدای بزرگ !

دراین لحظه ی باشکوه و به یادماندنی  با تو پیمان می بندم ، که همیشه به فرمانت عمل کنم ، و در راه نورانی تو قدم بردارم.

ای خدای مهربان !

تورا سپاس می گویم ، که دعوتم کردی وبا تو پیمان می بندم که بنده ی خوبی برایت باشم .

 

بارالها! 

به من سلامتی و پاکی داری، پس با تو پیمان می بندم که خودم را به نیکی ها نزدیک کنم .

الهی !

به من پدر و مادر با ایمان عطا کردی ، با تو پیمان می بندم همیشه قدردان آنها باشم .

مهربانم !

دراین هنگامه ی مقدس با تو پیمان می بندم که تنها به راه تو بروم .

ای خدای بزرگ ! ای خدای بی همتا

اکنون که به سن تکلیف رسیده ام ، خوشحالم و با تو پیمان می بندم نمازهایم را خوانده و واجبات دینم را انجام دهم

.

 

 

پسندها (6)

نظرات (11)

زهرا و زکریا
25 خرداد 93 8:58
سلام آیلین جان جشن به تکلیف رسیدنتو بهت از صمیم قلب تبریک میگم جشنی که نشون میده دیگه بزرگ شدی و میتونی با خدای خودت خلوت کنی همون خدایی که همه نعمت های خوبش مثل سلامتی و پدر و مادر خوب رو بهت هدیه داده می بوسمت و امیدوارم آغاز راه بندگی ات بر تو مبارک باشد راستی خوشحالم که با زن عموی شما همشهری هستیم عزیزم
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی ممنون از شما دوست خوبم
گل نرگس19
25 خرداد 93 20:17
سلام خانم خانوما جشن تکلیفتو تبریک میگم انشالله که همیشه در پناه خدا موفق باشی و با حجاب و ایمانت پله های ترقی رو طی کنی دوستت داریم آییلین خانمی انشالله در نمازهای اول وقتت ما رو از دعای خیرت فراموش نکنی
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی ممنون خاله جون همیشه نظرات قشنگی می نویسم
♥مامان متین جون♥
25 خرداد 93 21:59
__________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓
مامان محمدحسام
26 خرداد 93 13:27
سلام آیلین جونم لباس زیبای تکلیف الهی بر قامتت ای نوشکفته ی عبادت مبارک.
مامان و آیلین
پاسخ
ممنون عزیزم
بابا و مامان
29 خرداد 93 9:59
سلام ایلین جونم جشن تکلیف مبارک عزیز دلم لینگ شدید با افتخار
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم منم شما را جز دوستانم لینک می کنم
گل نرگس19
29 خرداد 93 11:22
زندگی آرام است،مثل آرامش یک خواب بلند زندگی شیرین است،مثل شیرینی یک روز قشنگ زندگی رویایست،مثل رویای یک کودک ناز زندگی زیباست،مثل زیبایی یک غنچه ی ناز زندگی تک تک این ساعتهاست،زندگی چرخش این عقربه هاست زندگی راز دل مادر من،زندگی پینه ی دست پدر است زندگی مثل زمان در گذر است زندگی آب روانی است روان می‌گذرد.. آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد.
مامان آرمان
30 خرداد 93 19:23
جشن تکلیفت مبارکایشاءا....همیشه سربلند و موفق باشی در راه ایمان
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی ممنوع دوست خوبم
مامان امير علي
31 خرداد 93 7:46
سلام . ممنون از اينكه به وب پسرم سر زديد. جشن تكليف ايلين جون هم مبارك ان شاا... ايمان به خدا همراه هميشگيش باشه[پاسخ مرسی عزیزم
مامان امير علي
1 تیر 93 7:40
باز هم ممنون من هم آيلين جون رو به ليست دوست جوناي پسرم اضافه كردم
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی مرصاد
8 تیر 93 10:38
بوی بهار دارد چادر نماز مادر در دستهای او هست یک جانماز دیگر صدها ستاره امشب مهمان خانه ماست امشب تمام خانه در انتظار فرداست پرشور وشاد همچون پروانه می پرم من چون تا طلوع خورشید نه ساله ای شدم من سلام آیلین جان.جشن به تکلیف رسیدنت مبارک عزیزم خانمم ممنون ازاینکه به وب پسرمن سر زدی.خوشحالمون کردی
مامان و آیلین
پاسخ
از شما هم ممنون بابت شعر قشنگی و اینکه به وب من هم سر زدید
مامان ثمره
16 تیر 93 0:59
حجاب تاج بندگیه .. خانم خانما جشن تاج گذاریت مبارک باشه
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی خاله جان