آیلینآیلین، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آیلین هستی مامان و بابا

مروری بر روزهای آخر پاییز و اول زمستان سال 93

1393/10/5 17:37
نویسنده : مامان و آیلین
840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم امیدوارم که حالتون خوب باشه  و روزگار بر وفق مراد و در این سرمای زمستون خونه هاتون همیشه گرم باشه در کنار خانواده و بچه های گلتون 

خیلی وقت که دیگه کمتر به وبم سر می زنم هم وقتش رو نمی کنم هم از وقتی که دخترم عموم و پسر عمو  کوچولو بدنیا آمدن کامل سرگرم اونا هستم . کمتر می تونم بیام اینجا مامان هم که همش گرفتار یا درس منه یا کارای خونه برای همین کمتر وقت می کنه بیاد و برای من مطلب بنویسه .

دوستان خوبم ولی خوشحال می شم شما بهم سر بزنید و برام پیام بزارید من هم حتماً می خونم و جواب می دم .

 

 

دوستان خوبم امیدوارم روزگار همیشه بر وفق مرادتون باشه .

در روز 27 آذر ماه همراه مادر بزرگ و خاله مریم و بچه همه رفتیم گردش رفتیم روستای مادر بزرگ که خیلی خوش گذشت . خانه خاله بگم خیلی خیلی خوش گذشت جای همه شما دوستان بخیر اونجا به من که خیلی خوش گذشت کلی با بچه ها بازی کردیم و عمو ولی و بابا هم آتیش درست می کردن . 

یادش بخیر 

 

و عکس های شب یلدا خانه مادر بزرگ همراه عمو شاهرخ  و زن عمو و پسر عموی کوچولو (رادین )

عکسهای من و بابام دی ماه 1393

عکس من و عمو شاهرخ و رادین 1393/10/4

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (1)

بابا و مامان
11 دی 93 1:51
همیشه خوش و سلامت باشید