آیلینآیلین، تا این لحظه: 19 سال و 13 روز سن داره

آیلین هستی مامان و بابا

تولد آیلین دختر عزیز مامان و بابا

1393/2/3 15:33
نویسنده : مامان و آیلین
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم امروز یعنی 93/2/3 روز تولد آیلین دختر عزیزمان است آیلین در سوم اردیبشت 1384 درساعت 10:15 شب به دنیا آمد .

امروز روز تولدم اما مامان و بابا تصمیم گرفتن فردا تولدم رو جشن بگیرن بخاطر اینکه امروز مدرسه بودم و فردا روز بهتری  - دوستان خوبم عکس های جشن تولدم را توی پستای بعدی براتون می زارم . تا فردا دارم لحظه شماری می کنم چون یکی از بهترین روزای زندگیم است .

آیلین عزیز تولد مبارک ( از طرف مامان و بابا )

 

این عکسها رو هم همراه عمو شاهرخ در ایام عید گرفتم پیش عمه بودن نتونستم تو پست عید بزارم به ماما اصرار کردم که حتماً آنها را جا بده 


پسندها (2)

نظرات (6)

ارمیتا
3 اردیبهشت 93 21:05
مرسی عزیزم من شما رالینک کردم .. .. رمز2426و یکی هم 2020
مامان و آیلین
پاسخ
ممنوع عزیزم از آشنایی با شما خوشبختم
مامان پریسا
6 اردیبهشت 93 10:33
سلام ایلین جون به به چه خوب یه همشهری دیگه. ما هم اهواز هستیم. من شما رو لینک کردم. راستی اگر دوست داشتی بهم بگو کدوم قسمت ساکن هستید.
مامان و آیلین
پاسخ
سلام عزیزم من هم امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم من هم اسم شما را به لیست دوستان خوبم اضافه می کنم ما ساکن منطقه گلستان هستیم .
مامان علیرضا
10 اردیبهشت 93 17:35
تولدت مبارک خانومی
مامان و بابا
12 اردیبهشت 93 19:30
سلام وبلاگ قشنگی دارید، دختر خوشکلی دارید. به ما بیشتر سر بزنید.
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتماً شما هم هینظور
گل نرگس19
17 اردیبهشت 93 19:26
سلام خانم خوشگله تولدت مبارک هوراااااااااااااااااااااااااا همیشه شادو پیروز و پاینده باشی خانمی
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان زهره
7 خرداد 93 23:03
مرسی از عکس های قشنگی که گذاشتی من عاشق ایلم خیلی دوست دارم از نزدیک ببینم باز هم ممنونم
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم