آیلینآیلین، تا این لحظه: 19 سال و 13 روز سن داره

آیلین هستی مامان و بابا

یاد ایام خاطرات بازی دهه شصتی ها

1393/1/25 21:21
نویسنده : مامان و آیلین
1,668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز مروری بر ایام گذشته ( یادش بخیر )

واقعاً یادش بخیر 

یادش بخیر شعر باز باران با ترانه

باز باران با ترانه با گوهرهاي فراوان مي خورد بر بام خانه يادم آرد روز باران گردش يك روز دیرین خوب و شیرین توي جنگل هاي گيلان كودكي ده ساله بودم شاد و خرم نرمو نازك چست و چابك با...

باز باران با ترانه
با گوهرهاي فراوان
مي خورد بر بام خانه
يادم آرد روز باران
گردش يك روز دیرین
خوب و شیرین
توي جنگل هاي گيلان
كودكي ده ساله بودم
شاد و خرم
نرمو نازك
چست و چابك
با دو پاي كودكانه
مي دويدم همچو آهو
مي پريدم ازلب جوي
دور ميگشتم ز خانه
مي شنيدم از پرنده
داستان هاي نهاني
از لب باد وزنده
رازهاي زندگاني
بس گوارا بود باران
وه چه زيبا بود باران
مي شنيدم اندر اين گوهر فشاني
رازهاي جاوداني, پندهاي آسماني
بشنو از من كودك من
پيش چشم مرد فردا
زندگاني خواه تيره خواه روشن
هست زيبا, هست زيبا, هست زيبا
قيصرامين پور- روحش شاد

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آرمان
29 فروردین 93 22:42
سلام خیلی جالب بودواقعا مرور ایام کودکی ام شددستتون درد نکنه
مامان و آیلین
پاسخ
آره واقعاً همینطوره خودم هم با دیدن این تصاویر یاد ایام گذشته می افتم یادش بخیر
♥پرنیان♥مامان متین
11 اردیبهشت 93 16:46
ایول خیلی باحال بود
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی عزیزم اسمتون رو جز دوستای خوبمون ثبت می کنم