آیلینآیلین، تا این لحظه: 19 سال و 5 روز سن داره

آیلین هستی مامان و بابا

بدون عنوان

1393/4/27 17:08
نویسنده : مامان و آیلین
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه و روزهای گرم تابستان و روزهای خوب ماه مبارک را به خوبی سپری کنید . دوستان خوبم توی این روزهای خوب ما را هم توی افطاری ها و سحرهاتون فراموش نکنید . امروز جمعه و روز بیستم ماه رمضان امشب هم که شب قدر و به قول بزرگتر ها خدا توی این شبا هر دعای بکنی برآورده می شه توی این شبا ما می تونیم با راز و نیاز کردن با خدا هر چی می خوایم به اون بگیم و اونم به حرفهای ما گوش می ده دوستان خوبم توی این شبای عز یز ما رو هم فراموش نکنید .


من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت
برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم
و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .

دومین ماه ازفصل تابستان هم در حال سپری شدن است من امروز از صبح تا حالا مشغول انجام تکالیف زبان و بازی کردن با بابا جون و تلویزیون تماشا کردن بودن امروز روز تعطیل و فردا هم که روز شهادت حضرت علی (ع) تعطیل مامان و بابا هر دو خونه هستن و من خیلی خوشحال که اونا خونه هستن و می تونم وقت بیشتری را با انها بگذرونم دختر عموی کوچولو (شاینا ) هم خونه مادر بزرگم اومده و من دیروز تمام وقت با اون بازی کردم خیلی دوستش دارم خوب دوستان خوبم چند وقتی که دیر به دیر پست می زارم به خاطر اینکه روزهای تابستان یه کمی تکراری شده و همش به بابا می گیم که اگه امکان داره ما رو به یه مسافرت ببره اونم قول داده اگر شد بعد از ماه رمضان ما رو به یه مسافرت کوچولو ببره  - تیرماه رو همش با رفتن کلاسهای زبان و ژیمناستیک گذروندم امیدوارم که شما هم روزهای خوبی را پشت سر بگذارید . با خوشی و سلامتی در کنار خانواده و پدر و مادرهای مهربونتون .

مامان اصرار داده  چند تا از عکسهای گذشته رو برام توی این پست بزاره دوست داشتین نگاه کنید .

پسندها (5)

نظرات (2)

ابجی سجا
29 تیر 93 16:04
فدات عزيز
مامان و آیلین
پاسخ
قابلی نداشت عزیزم
ابجی سجا
3 مرداد 93 12:19
دلم دریا میخواهد دریایی آرام با کمرنگی آبی ک صدای موج هایش آرامش یاد تورا میدهد ...