آیلینآیلین، تا این لحظه: 19 سال و 3 روز سن داره

آیلین هستی مامان و بابا

بدون عنوان

1393/8/20 16:23
نویسنده : مامان و آیلین
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوب وبلاگی امیدوارم که حالتون خوب باشه و روزهای پاییزی را به خوبی و خوشی پشت سر بزارید این روزها خیلی کمتر من و مامان وقت می کنیم که سراغ وبلاگمون بیایم دلمون خیلی براتون تنگ شده ولی به خاطر اینکه من تمام طول هفته مشغول درس خوندن هستم میشه گفت تقریباً اکثر روزهای هفته امتحان دارم و مشغول درس خوندن مامان هم که یا مشغول کارای خونه یا مشغول درس دادن به من برای همین کمتر وقت می کنیم بیایم به وب مطلبی رو بنویسیم .

اینم از کارهای اینروزای منو و مامان 

 

دوستان خوبم امیدوارم روزهای خوب و خوشی را پیش رو داشته باشید .

مواظب خودتون باشید .

پسندها (10)

نظرات (10)

ابجی سجا
22 آبان 93 19:20
تسبیحی بافته ام نه از سنگ! نه از چوب! نه از مروارید! بلور اشک هایم را به نخ کشیده ام تا برایت دعا کنم هر آنچه آرزو داری …
بابا و مامان
23 آبان 93 8:04
سلام عزیزم خسته نباشی مامان جون و ایلین عزیزم
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی خاله جون
نوشین
24 آبان 93 8:59
عزیزم انشاا... تو درسات موفق باشی مواظبه خودتو مامانی باش بوسسسس
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی خاله جون شما هم مواظب خودت و نی نی باش
مامان پرنیا
25 آبان 93 18:39
انشاالله موفق باشی عزیزم
ابجی سجا
28 آبان 93 13:44
به اندازه دلتنگی سربازان بی مرخصی زندونیای بی ملاقاتی قناری های توی قفس مریض های بی نفس و دل های بی کس بیادتم
ابجی سجا
28 آبان 93 13:44
ااااااابيم
خاله سانی
30 آبان 93 17:49
سلام عزیزم افرین به این دختر درسخون.ایشا.. که موفق باشی عزیزم
مامان و آیلین
پاسخ
مرسی خاله جون
ابجی سجا
7 آذر 93 15:04
اااااااااااااااااااااابيم
مامان آنیسا
13 آذر 93 8:13
موفق باشی عزیزم
ثمره مامان حوا
5 دی 93 2:11
آیلین عزیزم موفق و شاد باشی ... آفرین به شما که مشغول درسخوندنی ..